Duo-website voor Lampaert Safes & Security uit Diepenbeek

Petra en Etienne zijn met hun zaak Lampaert Safes en Security al meer dan 20 jaar een gevestigde waarde in Diepenbeek. In 2007 openden het ondernemersduo op de Nieuwstraat hun toonzaal met kluizen waar klanten steeds welkom zijn voor persoonlijk advies en om het aanbod te bezichtigen. Wat in eerste instantie begon met sloten en sleutels is ondertussen uitgegroeid tot een verregaande expertise in kluizen, mechanische beveiliging en gepantserde deuren. Lampaert Safes & Security staat erom bekend met hoogkwalitatieve producten te werken.

Nieuwe productlijn: luxekluizen

Een belangrijke maatschappelijke trend is hyperpersonalisatie. Producten en diensten die speciaal voor de gebruiker worden ontwikkeld, of afgestemd worden op de hedendaagse trends, dat spreekt aan. En dat zette Petra en Etienne aan het denken. Zo sterk, dat het vandaag voor klanten mogelijk is om een kluis volledig op maat te laten bouwen: van grootte en indeling tot afwerking. Kluizen worden compleet gestript en bekleed met luxematerialen zoals leder en alcantara. Bovendien kunnen ze voorzien worden van lades met een gepersonaliseerde inleg, watchwinders en led-verlichting. Dit nieuwe en bovendien erg unieke productsegment wilden de ondernemers graag in de spotlight zetten. Team Datalink to the rescue!

Opfrisbeurt bestaande website

Gezien de huidige website van Lampaert Safes & Security ook aan een opfrisbeurt toe was, dook ons webteam in de code en werd er een moderne, gebruiksvriendelijke website ontwikkeld met CMS (beheermodule).

“Onze toonzaal met de voorraad aan kluizen is een sterke troef. Zo kunnen klanten zelf ervaren hoe een échte, oerdegelijke kluis er uitziet. Bovendien staan we klaar met advies op maat. Ook over inbraakveiligheid en gepantserde deuren. Persoonlijk contact, discretie en expertise zijn voor onze klanten erg belangrijk. Wij zijn hun aanspreekpunt waar ze altijd bij terecht kunnen. En dit willen we ook overbrengen op onze vernieuwde website.”

Uitlichting high-end aanbod

We brachten het standaard aanbod en het nieuwe productsegment in luxekluizen op één lijn. Door middel van de herkenbare vormgeving, maar toch twee verschillende focuskleuren, is het voor de bezoeker duidelijk welk productsegment bezocht wordt: betrouwbaar blauw voor het vertrouwde kluizenaanbod en luxueus goud voor de luxelijn.

“Binnen de hoofdwebsite werd er voor het high-class product ‘Luxekluizen’ een luxueuse styling en een goude accentkleur voorzien. Zo is het voor surfers meteen duidelijk dat ze van het standaard assortiment overgegaan zijn naar het high-end aanbod van Lampaert Safes & Security.”

Gebruiksvriendelijkheid voor klant en surfer

Petra had aan de start van het project aangegeven dat zij graag zelf in de website wilde werken na oplevering. Ook kriebelt het om te gaan bloggen, en misschien zelfs vloggen! Ons team zorgde voor een gebruiksvriendelijk CMS met blogmodule waardoor aanpassingen en aanvullingen nu ook door de klant zelf kunnen gebeuren.

“We kennen Datalink al jaren en weten dat ze steeds mee zijn met de laatste ontwikkelingen. De tips en tricks die we meekregen bij de opmaak van onze nieuwe site en de opfrissing van de bestaande site zijn absoluut een meerwaarde. We zijn dan ook super blij met onze ‘nieuwe’ website! Hij is up-to-date, ziet er fris en overzichtelijk uit én is nu voor de bezoeker en voor onszelf overzichtelijk en duidelijk. Bovendien kunnen we er makkelijk zelf in werken. Dat was een vereiste die het team van Datalink perfect heeft ingelost. Ook wat betreft reactiesnelheid scoren ze erg hoog. We moeten nooit lang wachten op antwoord bij vragen. Wat een zaligheid! Bij Datalink zijn we geen nummertje zoveel in de rij.”

Scroll naar boven